Slide background

Γερμανικά ΙV

1. ΓΕΝΙΚΑ

ΣχολήΜηχανικών Περιβάλλοντος
Επίπεδο ΣπουδώνΠροπτυχιακό
Κωδικός μαθήματοςΓΛΣ 204Εξάμηνο Σπουδών4ο
Είδος μαθήματοςΕπιλογής (μία από τις 2 ξένες γλώσσες)
Αυτοτελείς Διδακτικές ΔραστηριότητεςΕβδομαδιαίες Ώρες ΔιδασκαλίαςΠιστωτικές Μονάδες

Διαλέξεις και Εργαστηριακές ασκήσεις

4
Θ=2, Α=0, Ε=2

2
Τύπος ΜαθήματοςΓενικών Γνώσεων
Προαπαιτούμενα Μαθήματα 
Γλώσσα Διδασκαλίας και εξετάσεωνΓερμανική
Το Μάθημα προσφέρεται σε φοιτητές ERASMUSΝαι
Ηλεκτρονική Σελίδα Μαθήματος (URL)http//deutsch.tuc.gr/germanika3.php

 

2. MΑΘΗΣΙΑΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ

Μαθησιακά Αποτελέσματα

Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος ο φοιτητής / η φοιτήτρια θα είναι σε θέση να:

  • Περιγράφει με ευχέρεια καταστάσεις, προσωπικές εμπειρίες, σχέδια και μελλοντικούς ακαδημαϊκούς και επαγγελματικούς στόχους στη γερμανική γλώσσα.
  • Εξηγεί με αμεσότητα και σαφήνεια νέες έννοιες … στα Γερμανικά.
  • Χρησιμοποιεί εξειδικευμένο λεξιλόγιο στον προφορικό και γραπτό λόγο.
  • Τεκμηριώνει την άποψη του/της στη γερμανική γλώσσα.     
  • Δημιουργήσει προφορικές παρουσιάσεις για θέματα σχετικά με την ακαδημαϊκή του καθημερινότητα και επαγγελματικούς στόχους (και θέματα) στα Γερμανικά.
  • Αξιολογεί συγκεκριμένες πληροφορίες και λεξικογραμματικά στοιχεία σε σύνθετα γερμανικά κείμενα διαφόρων ειδών.
 
Γενικές Ικανότητες
 
  • αυτόνομη εργασία, ομαδική εργασία, εργασία σε διεθνές περιβάλλον,
  • σεβασμό στην πολυπολιτισμικότητα, σεβασμός στο φυσικό περιβάλλον,
  • χρήση υπολογιστή στη γερμανική γλώσσα,
  • άνετη πλοήγηση στη γερμανική γλώσσα,
  • διαχείριση χρόνου,
  • ευέλικτη προφορική επικοινωνία, άνετη και αποτελεσματική γραπτή επικοινωνία,
  • κριτική σκέψη, 
  • έχει τη δυνατότητα να ανταπεξέλθει όταν βρεθεί σε γερμανόφωνο περιβάλλον,
 

3. ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

 
  1. H εξοικείωση των φοιτητών με την ορολογία της Σχολής Μηχανικών Περιβάλλοντος στα Γερμανικά, μέσω επιστημονικών κειμένων και αυθεντικών κειμένων εξειδικευμένου περιεχομένου.
  2. H βελτίωση των συγγραφικών τους δεξιοτήτων.
  3. Ολοκληρώνεται το πλαίσιο σκέψης, διαχείρισης και λειτουργίας σε γερμανόφωνο επιστημονικό περιβάλλον.
  4. Δίδεται ιδιαίτερη έμφαση στην ακουστική κατανόηση.
  5. Δίδεται ιδιαίτερη έμφαση στη παραγωγή προφορικού/γραπτού λόγου,  προκειμένου να επιτευχθεί περαιτέρω άνεση στη διακρατική επικοινωνία.
  6. Η ηλεκτρονική τάξη, οι ασκήσεις στην ιστοσελίδα του Γλωσσικού Κέντρου, καθώς και το οπτικοακουστικό υλικό αυτόνομης μάθησης, δρουν συμπληρωματικά προς το μάθημα.
 

4. ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ και ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ - ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ

Τρόπος ΠαράδοσηςΠρόσωπο με πρόσωπο σε μικρές ομάδες
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και ΕπικοινωνιώνΥποστήριξη μαθησιακής διαδικασίας μέσω της πλατφόρμας ασύγχρονης τηλεκπαίδευσης moodle, χρήση διαδραστικών εφαρμογών από συσκευές smart για εκπαιδευτικούς σκοπούς  
Οργάνωση ΔιδασκαλίαςΔραστηριότηταΦόρτος Εργασίας Εξαμήνου (ώρες)
- Διδασκαλία σε ομάδες φοιτητών (περιέχει και διαδραστική διδασκαλία)26
- Εργαστήρια - Ασκήσεις αυτόνομης μάθησης26
- Πρόσκληση γερμανών ή γερμανόφωνων επισκεπτών (καθηγητών ή επιστημόνων) για δραστηριοκεντρικά εργαστήρια ή ομιλίες  6
- Ατομική μελέτη17
Σύνολο Μαθήματος75
Αξιολόγηση Φοιτητών

Κατά τη διάρκεια του εξαμήνου: διαγνωστική αξιολόγηση, διαμορφωτική αξιολόγηση, αυτοαξιολόγηση, ετεροαξιολόγηση

Στο τέλος του εξαμήνου: Γραπτή τελική εξέταση (100%) που περιλαμβάνει:

  • Κατανόηση γραπτού λόγου και γλωσσική επίγνωση   (Κείμενο εξειδικευμένης ορολογίας με κενά, τα οποία πρέπει να συμπληρωθούν - επιλογή & συμπλήρωση)
  • Προτάσεις πολλαπλής επιλογής
  • Κατανόηση γραπτού λόγου, εντοπισμός μη κατάλληλων λεξικογραμματικών στοιχείων και διόρθωση αυτών.
  • Παραγωγή γραπτού λόγου και γραπτή διάδραση
 

5. ΣΥΝΙΣΤΩΜΕΝΗ ΒΙΒΙΟΓΡΑΦΙΑ

 
  • Fit für den TestDaF -Tipps und Übungen, Jörg Roche
  • Campus Deutsch -Lesen Kursbuch, Oliver Bayerlein, Patricia Buchner
  • Campus Deutsch -Präsentieren und Diskutieren Kursbuch mit CD-ROM (MP3-Audiodateien und Video-Clips), Oliver Bayerlein
  • Menschen B1 Kursbuch mit DVD-ROM, Julia Braun-Podeschwa, Charlotte Habersack, Angela Pude
  • Menschen B1 Arbeitsbuch mit 2 Audio-CDs, Anna Breitsameter, Sabine Glas-Peters, Angela Pude
 

6. ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΕΣ

Υπεύθυνος/η μαθήματος:Άννα Βρουβάκη (Μέλος ΕΕΠ - ΚΕΓΕΠ)
Διδασκαλία μαθήματος:Άννα Βρουβάκη (Μέλος ΕΕΠ - ΚΕΓΕΠ)
Φροντιστηριακές ασκήσεις:Άννα Βρουβάκη (Μέλος ΕΕΠ - ΚΕΓΕΠ)
Εργαστηριακές ασκήσεις:Άννα Βρουβάκη (Μέλος ΕΕΠ - ΚΕΓΕΠ)