Slide background

Αγγλικά ΙV

1. ΓΕΝΙΚΑ

ΣχολήΜηχανικών Περιβάλλοντος
Επίπεδο ΣπουδώνΠροπτυχιακό
Κωδικός μαθήματοςΓΛΣ 202Εξάμηνο Σπουδών4ο
Είδος μαθήματοςΕπιλογής (μία από τις 2 ξένες γλώσσες)
Αυτοτελείς Διδακτικές ΔραστηριότητεςΕβδομαδιαίες Ώρες ΔιδασκαλίαςΠιστωτικές Μονάδες
Διαλέξεις και Εργαστηριακές ασκήσεις

4

Θ=2, Α=0, Ε=2

2
Τύπος ΜαθήματοςΓενικών Γνώσεων
Προαπαιτούμενα Μαθήματα 
Γλώσσα Διδασκαλίας και εξετάσεωνΑγγλική
Το Μάθημα προσφέρεται σε φοιτητές ERASMUSΝαι
Ηλεκτρονική Σελίδα Μαθήματος (URL)https//moodle.tuc.gr/auth/shibboleth/login.php

 

2. MΑΘΗΣΙΑΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ

Μαθησιακά Αποτελέσματα

Με την ολοκλήρωση του μαθήματος οι φοιτητές πρέπει να είναι σε θέση:

  •  Να διαβάζουν και να κατανοούν τα περισσότερα ακαδημαϊκά κείμενα στον τομέα τους με ελάχιστες δυσκολίες
  • Να εκφραστούν με κατάλληλο ακαδημαϊκό γραπτό στυλ, με αποδεκτή ικανότητα παρά τους περιορισμούς γλωσσικής επάρκειας
  • Να αναγνωρίζουν το ακαδημαϊκό στυλ για λόγους διόρθωσης κειμένων
  • Να αναζητούν γλωσσικές πηγές στην προετοιμασία προφορικής και γραπτής εργασίας
  • Να κατανοούν και αλληλεπιδρούν μέσα σε ένα ακαδημαϊκό περιβάλλον για τους σκοπούς της μάθησης ή της ανταλλαγής ιδεών
  • Να εκτιμούν τις ευθύνες και την ηθική της παρουσίασης ερευνητικών αποτελεσμάτων ή περιγραφικών ανασκοπήσεων άλλων ερευνών
 
Γενικές Ικανότητες
 
  • Αυτόνομη εργασία
  • Σεβασμός στη διαφορετικότητα και στην πολυπολιτισμικότητα
  • Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης
  • Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής
 

3. ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

 
  1. Περιβαλλοντική ορολογία
  2. Ακαδημαϊκό λεξιλόγιο
  3. Γραμματική σχετικά με ακαδημαϊκό λόγο, κείμενο και διάλεξη
  4. Εξάσκηση παρακολούθησης ακαδημαϊκών ομιλιών
  5. Εξάσκηση αυτο-αξιολόγησης
  6. Διδασκαλία κειμένων για ακαδημαϊκούς σκοπούς
  7. Εξέταση άρθρων σχετικά με τα αντικείμενα της Σχολής
 

4. ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ και ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ - ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ

Τρόπος ΠαράδοσηςΣτην αίθουσα διδασκαλίας, Εξ αποστάσεως εκπαίδευση, Εργαστήριο στο Γλωσσικό Κέντρο, Ανεξάρτητη μελέτη
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και ΕπικοινωνιώνΥποστήριξη μαθησιακής διαδικασίας μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας Moodle, όπου είναι αναρτημένο ηλεκτρονικά το σύνολο του εκπαιδευτικού υλικού του μαθήματος
Οργάνωση ΔιδασκαλίαςΔραστηριότηταΦόρτος Εργασίας Εξαμήνου (ώρες)
- Διαλέξεις26
- Ηλεκτρονικές ασκήσεις13
- Εργαστηριακές ασκήσεις8
- Εργαστηριακή μελέτη13
Σύνολο Μαθήματος60
Αξιολόγηση Φοιτητών 
  • Σύντομη συνέντευξη στην αρχή του εξαμήνου
  • Εξέταση  50%
  • Ηλεκτρονικά τεστ 30%
  • Εργαστήριο με Προφορική Εξέταση 20%
  • Διαλέξεις στο Γλωσσικό Κέντρο 10% (προαιρετικά)
 

5. ΣΥΝΙΣΤΩΜΕΝΗ ΒΙΒΙΟΓΡΑΦΙΑ

 
  • Βιβλίο Εύδοξος [12647569]: Prepare & Practice for the TOEFL iBT Student's Book (with key), Evans Virginia, Dooley Jenny, Zeter Jeff
  • Σημειώσεις και ασκήσεις της διδάσκουσας
 

6. ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΕΣ

Υπεύθυνος/η μαθήματος: Anne McKay (Μέλος ΕΕΠ - ΚΕΓΕΠ)
Διδασκαλία μαθήματος: Anne McKay (Μέλος ΕΕΠ - ΚΕΓΕΠ)
Φροντιστηριακές ασκήσεις: Anne McKay (Μέλος ΕΕΠ - ΚΕΓΕΠ)
Εργαστηριακές ασκήσεις: Anne McKay (Μέλος ΕΕΠ - ΚΕΓΕΠ)