Slide background

Αγγλικά ΙV

1. ΓΕΝΙΚΑ

Σχολή Χημικών Μηχανικών και Μηχανικών Περιβάλλοντος
Επίπεδο Σπουδών Προπτυχιακό
Κατεύθυνση -
Κωδικός μαθήματος ΓΛΣ 202 Εξάμηνο Σπουδών 4ο
Είδος μαθήματος Επιλογής (μία από τις 2 ξένες γλώσσες)
Αυτοτελείς Διδακτικές Δραστηριότητες Εβδομαδιαίες Ώρες Διδασκαλίας Πιστωτικές Μονάδες
Διαλέξεις και Εργαστηριακές ασκήσεις

4

Θ=2, Α=0, Ε=2

2
Τύπος Μαθήματος Γενικών Γνώσεων
Προαπαιτούμενα Μαθήματα  
Γλώσσα Διδασκαλίας και εξετάσεων Αγγλική
Το Μάθημα προσφέρεται σε φοιτητές ERASMUS Ναι
Ηλεκτρονική Σελίδα Μαθήματος (URL) https//moodle.tuc.gr/auth/shibboleth/login.php

 

2. MΑΘΗΣΙΑΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ

Μαθησιακά Αποτελέσματα

Με την ολοκλήρωση του μαθήματος οι φοιτητές πρέπει να είναι σε θέση:

  •  Να διαβάζουν και να κατανοούν τα περισσότερα ακαδημαϊκά κείμενα στον τομέα τους με ελάχιστες δυσκολίες
  • Να εκφραστούν με κατάλληλο ακαδημαϊκό γραπτό στυλ, με αποδεκτή ικανότητα παρά τους περιορισμούς γλωσσικής επάρκειας
  • Να αναγνωρίζουν το ακαδημαϊκό στυλ για λόγους διόρθωσης κειμένων
  • Να αναζητούν γλωσσικές πηγές στην προετοιμασία προφορικής και γραπτής εργασίας
  • Να κατανοούν και αλληλεπιδρούν μέσα σε ένα ακαδημαϊκό περιβάλλον για τους σκοπούς της μάθησης ή της ανταλλαγής ιδεών
  • Να εκτιμούν τις ευθύνες και την ηθική της παρουσίασης ερευνητικών αποτελεσμάτων ή περιγραφικών ανασκοπήσεων άλλων ερευνών
Γενικές Ικανότητες
  • Αυτόνομη εργασία
  • Σεβασμός στη διαφορετικότητα και στην πολυπολιτισμικότητα
  • Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης
  • Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής

3. ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

  1. Περιβαλλοντική ορολογία
  2. Ακαδημαϊκό λεξιλόγιο
  3. Γραμματική σχετικά με ακαδημαϊκό λόγο, κείμενο και διάλεξη
  4. Εξάσκηση παρακολούθησης ακαδημαϊκών ομιλιών
  5. Εξάσκηση αυτο-αξιολόγησης
  6. Διδασκαλία κειμένων για ακαδημαϊκούς σκοπούς
  7. Εξέταση άρθρων σχετικά με τα αντικείμενα της Σχολής

4. ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ και ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ - ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ

Τρόπος Παράδοσης Στην αίθουσα διδασκαλίας, Εξ αποστάσεως εκπαίδευση, Εργαστήριο στο Γλωσσικό Κέντρο, Ανεξάρτητη μελέτη
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών Υποστήριξη μαθησιακής διαδικασίας μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας Moodle, όπου είναι αναρτημένο ηλεκτρονικά το σύνολο του εκπαιδευτικού υλικού του μαθήματος
Οργάνωση Διδασκαλίας Δραστηριότητα Φόρτος Εργασίας Εξαμήνου (ώρες)
- Διαλέξεις 26
- Ηλεκτρονικές ασκήσεις 13
- Εργαστηριακές ασκήσεις 8
- Εργαστηριακή μελέτη 13
Σύνολο Μαθήματος 60
Αξιολόγηση Φοιτητών
  • Σύντομη συνέντευξη στην αρχή του εξαμήνου
  • Εξέταση  50%
  • Ηλεκτρονικά τεστ 30%
  • Εργαστήριο με Προφορική Εξέταση 20%
  • Διαλέξεις στο Γλωσσικό Κέντρο 10% (προαιρετικά)

5. ΣΥΝΙΣΤΩΜΕΝΗ ΒΙΒΙΟΓΡΑΦΙΑ

  • Βιβλίο Εύδοξος [12647569]: Prepare & Practice for the TOEFL iBT Student's Book (with key), Evans Virginia, Dooley Jenny, Zeter Jeff
  • Σημειώσεις και ασκήσεις της διδάσκουσας

6. ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΕΣ

Υπεύθυνος/η μαθήματος:  Anne McKay (Μέλος ΕΕΠ - ΚΕΓΕΠ)
Διδασκαλία μαθήματος:  Anne McKay (Μέλος ΕΕΠ - ΚΕΓΕΠ)
Φροντιστηριακές ασκήσεις:  Anne McKay (Μέλος ΕΕΠ - ΚΕΓΕΠ)
Εργαστηριακές ασκήσεις:  Anne McKay (Μέλος ΕΕΠ - ΚΕΓΕΠ)